Kopřivničtí úředníci dostali nejlepší vysvědčení v historii. Klienti je ocenili známkou 1,11

Profilovka
před 7 hodinami

KOPŘIVNICE – S koncem školního roku přišlo i jedno velmi potěšující „vysvědčení“ pro zaměstnance Městského úřadu v Kopřivnici. V letošním, v pořadí již patnáctém, průzkumu spokojenosti klientů získali úředníci historicky nejlepší hodnocení – výslednou známku 1,11.

Dotazování probíhalo přímo ve vestibulu radnice během čtyř dnů a zúčastnilo se jej 219 respondentů. Ti hodnotili kvalitu poskytovaných služeb, odbornost i lidský přístup úředníků známkami jako ve škole – od jedničky po pětku. Výsledky průzkumu potěšily nejen vedení města, ale i samotné zaměstnance radnice. Na otázku, zda klienti obdrželi všechny požadované informace, odpovědělo kladně 218 z 219 respondentů.

„Často se ptáte, proč průzkum neprobíhá online. My ale chceme znát přímé dojmy klientů přímo po návštěvě úřadu – jak hodnotí prostředí, čekací dobu nebo přístup pracovníků. Proto preferujeme osobní formu, která je pro tento účel nejspolehlivější,“ vysvětlila vedoucí personálního oddělení Marcela Mikulová. Dále zdůraznila, že připomínky klientů nezůstávají bez odezvy – dřívější výtky jako stav toalet, orientace v budově nebo nedostatek židlí byly odstraněny. „I kvalita vzduchu na chodbách se zlepšila díky nové vzduchotechnice. Letos zazněl snad už jen požadavek na lepší dostupnost kávy – i ten ale chceme v budoucnu řešit plánovaným bufetem v přízemí,“ doplnila Mikulová.

Nejvíce klientů směřovalo na odbor správních činností – například kvůli vyřízení dokladů nebo konzultacím. Tajemník úřadu Josef Procházka považuje výborné hodnocení především za ocenění každodenní trpělivé práce těch, kteří jsou v přímém kontaktu s občany. „Často prezentujeme naše projekty a akce, ale nesmíme zapomínat na ty, kdo každý den pomáhají lidem vyřešit jejich záležitosti. Děkuji jim za nasazení a lidský přístup,“ uvedl.

 

Kopřivnice

Chcete přispět do diskuze? Stačí se jen přihlásit.

1
Post image
2
Post image
3
Post image
4
Post image
5
Post image